نگاه آزاد
۱۳۸۸ تیر ۲۷, شنبه
خیلی ,از 700 و 7 هزار, خیلی بیشتر است.








عکس های فوق تنها گوشه ای از حضور ملیونی نماز کزاران مسلمان ایرانی در جمعه سبز بود


فارس نیوز این عده را 700 نفر و روزنامه کیهان انرا 5 الی 7 هزار نفر اعلام کرد . من یادم می اید کلاس دوم دبستان سه ماهه اول سال که بودم بعد از اینکه خانم معلم بسته های ده تایی کبریتهای گره زرده را شمرد و شد ده تا , من عدد صد را شناختم و بعد هم به من گفت که 5 تا از اینها می شود پانصد و 6 تا می شود ششصد و 10 تا هم میشوم هزار تا . اون روز من کلی ذوق کردم که فهمیدم که عدد خیلی زیاد نه 60-70 که خیلی از این هزار هزار تا هااست .


مخاطبم اینجا بیشتر فارس نیوز است چون کیهان با این بیشینه کار حرفه ای بالاخره تونست تا 5-7 هزار بشمارد که خود جای تشکر و قدردانی دارد ولی عاجزانه به فارس نیوز توصیه می کنم بچه های تحریریه و خصوصا سر دبیر محترم را بفرستد کلاس دوم دبستان پیش اقا معلم تا دوباره چوب کبریتها را دسته دسته کند و شمردن اعداد را تا ملیون برایشان اموزش دهد که بتوانند از روی عکس ادمها را درست بشمارند.


راستی خیلی, از 700 و 7 هزار , خیلی بیشتر است.
0 Comments:

ارسال یک نظر